Buffalo 66

Gundi’nin isteği üzerine:

Bu yazı Filmden içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Buffalo 66

  1. tüylü dedi ki:

    Bu çok, çok pis bi filmdi be. Nerden bulup çıkarıyosunuz böle şeyleri başımıza.

    • thevesaire dedi ki:

      ben izlemedim ya filmi:) neden pis ki sevgili tüylü?

      • tüylü dedi ki:

        oha skandal! izlemeyip izlemeyip buraya koyuyolar, biz de özeniyoz yav elalem ne güzel sinema kültürü yapmış diye.

        izlemediysen tadını kaçırmayayım ama “pis”i çok etkileyiciydi anlamında söyledim.

      • thevesaire dedi ki:

        e yazdık yukarıda, gundi’nin isteği üzerine ekledim sahneyi, izlemedim ama sahneyi çok sevdim, en yakın zamanda izleyelim diye. okumadan yorum yazıyorsunuz arkadaşım! 🙂

      • thevesaire dedi ki:

        ya pardon yukarda yazmamışım, friendfeedde ya da “istek parça” bölümünde yazdım heralde bu açıklamayı, sorry tüylü. (sen de istek yap! isteklerle yaşıyoruz)

  2. Gundi dedi ki:

    Ailemizin sinema blogu, bravo be! 🙂

Bir Cevap Yazın

